donderdag 13 februari 2020

Uit de oude (teken)doos

In blogland zie ik de prachtigste illustraties,
art journals, collages, schilderijen enz. voorbij komen.

Soms kriebelt het wel eens om ook hiermee aan de
slag te gaan, maar een mens kan niet alles.
Zeker niet als een mens (ikke dus) zich graag
af laat leiden en ook een boek wil schrijven!
😆

Ik moest ontzettend lachen toen ik vorige week
mijn eerste Mandala-probeersels tegenkwam, 
bij het zoeken naar een schetsblok voor Manlief.
Ik houd wel van de humor van het Universum.
😁

Uiteindelijk heb ik denk ik meer mandala's gehaakt, 
dan ik ooit getekend heb, maar ik zal ze met jullie delen.

Een eenvoudige start;


Toen moest ik zonodig een mens
in de mandala verwerken...
In Yogahouding notabene!


De laatste vind ik het mooiste.
Heel sprekend.


Wie weet pak ik ooit het potlood nog op!

Lieve groetjes,

Sandra






7 opmerkingen:

  1. Je kunt ook nog tekenen en kleuren :)
    Wat zijn er toch veel verleidingen, zoveel leuke dingen om te doen :) Fijn weekend, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw dat kun je goed zeg! Misschien toch ergens een velletje neerleggen om af en toe meditatief te kleuren.
    Fijn weekend.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om ook een ander talent van je te zien! Je zou het tekenen en haken natuurlijk ook samen kunnen brengen je zelf ontworpen mandala haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk is dat en je hebt het nog bewaard ook.
    Goed idee van Priepraat je eigen ontwerpen.
    Liefs Ellie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.