vrijdag 28 februari 2020

Kaleidoscope CAL | Spelen

Een dikke dankjewel voor al jullie lieve reacties
op mijn vorige post. Doet zΓ³ goed!
πŸ’—

Gelukkig is het iets rustiger geworden.
Er zit nog een bult werk aan te komen
en de zorgen zijn voorlopig nog niet voorbij,
maar ik merk dat ik als een soort tuimelaartje,
langzaam mijn balans weer terug vind.

En lang leve mijn creatieve hobby!
Lekker alle muizenissen uit mijn hoofd haken.


Inmiddels ben ik zo ver met mijn Kaleidoscope deken,
dat ik al wat patronen kan leggen.
Lekker spelen met vormen!

Niet dat de deken er zo uit gaat zien als hierboven;
er komen nog veel meer andere driehoekjes bij
in andere kleuren, dus dat gaat er straks heel anders 
uit zien. Maar het gaat om het idee.
😏

Ik wens jullie een heerlijk weekend!

Lieve groetjes,

Sandra

  


P.S. Nu op mijn koptelefoon; Awolnation - Sail
Pas op, beetje hard, maar ik houd ervan.
Misschien herken je het nummer, want deze 
muziek is ook in reclames en films/series gebruikt.





13 opmerkingen:

  1. Oeps ga lekker door met haken dan vergeet je inderdaad alles mooie kleuren sterkte en toch een fijn weekend ps hoe gaat het met guinness?
    Grj.s

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel goed! Misschien wel weer eens tijd voor een Guinness blogpost. Dankjewel voor het vragen!😘

      Verwijderen
  2. Wat ben je al ver :)
    Door te handwerken, kom ik altijd tot rust, heerlijk :)
    Ik hoop dat het jou ook helpt
    Fijn weekend en o zo spannend welke kleuren erbij gaan komen.
    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. pff wat een project weer. Ziet er veelbelovend uit. Veel succes!
    Fijn weekend.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Handwerken is soms het beste medicijn! Sterkte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah je hoofd leeg maken met een haak/breiwerkje is heel herkenbaar en een goed medicijn :))) mooi wordt het

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hmm, bij het woord muizenissen krijg ik hier op jouw blog toch ineens heel erge associaties hihi! Hoe is het met de neefjes? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 😁Die beleven hele mooie avonturen in het boek dat ik aan het schrijven benπŸ˜‰

      Verwijderen
  7. Echt een kunstwerkje, die gehaakte delen.
    Fijne groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk handwerk. Lijkt me best lastig, die punten. Ik las in je vorige blog, dat je het ( normaal gesproken ) uit je hoofd kan. Dat vind ik echt knap.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.