maandag 15 juni 2020

1001

Geen 1001 nachten. Nee, het zijn er nog slechts 2...
En dan moeten alle 1001 franjes aan mijn cadeautje
geknoopt zitten.

Het is een verrassing, dus ik kan nog niet zeggen wat het wordt.


Hierboven liggen alvast ongeveer 450 draadjes klaar.

Het is een arbeidsintensief klusje.
En niet iets wat je uren achter elkaar kunt doen
(als ik die tijd al zou hebben).
Soms kun je je zo vergissen in de laatst loodjes!

Woensdag moet het klaar zijn. Ik hoop dat ik gaandeweg
steeds meer handigheid ga ontwikkelen. Dan lukt het misschien.
Maar of er dan nog tijd over is om te blocken?
En leuke foto's te maken?
🙈

Ik houd jullie op de hoogte!

Lieve groetjes,

Sandra






17 opmerkingen:

  1. Wow, dat is nog een fikse klus. Maar het gaat je vast lukken. Kun je het blocken niet wat versnellen met een natte doek erover en een strijkbout?
    Ik ben benieuwd welke verrassing jij maakt.

    Fijne maandag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oepsie... ik zou je bijna komen helpen... Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei, stressy!! Konden we je maar helpen, hopelijk lukt het en kan je nog snel een foto maken want dit willen we toch ook wel eens zien als het klaar is!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Desnoods zet ik het bij de jarige op de foto!😁

      Verwijderen
  4. Wat gaat het worden, spannend en succes ermee.
    Liefs Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is nog even een geheimpje voor de jarige job die soms haar neus hier ook laat zien...😉

      Verwijderen
  5. Tja niet te veel verraden dan als de jarige meekijkt op je blog sterkte en succes met je draadjes gr j.s

    BeantwoordenVerwijderen
  6. natuurlijk heb je nog tijd voor wat foto's die kun je ons niet onthouden ik ben namelijk reuze benieuwd :))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oef wat een boel draadjes. Pff de moed zou mij al in de schoenen zakken. Ik ben nu natuurlijk razend nieuwsgierig wat het is. Wel foto's maken hoor, dan maar van mindere kwaliteit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oei, al het andere laten vallen dan maar ;) succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een werk. Maar gewoon stug doorgaan. Verstand op nul. Succes hoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.