woensdag 17 juni 2020

Chakra Energy Vlaggenlijn | Tadaa!

Namasté!

Met trots laat ik weten dat het gelukt is
om de 1001 franjes op tijd aan het cadeau te knopen.

Ze hangen stoer te wapperen aan 13 vlaggetjes.
7 Vlaggetjes zijn voorzien zijn van ingehaakte
chakra symbolen.

Gisteren heb ik vlug-vlug foto's genomen.
😅


Manlief krijgt hier aan de kant van het wortelchakra
een zere arm van het hooghouden van de vlaggenlijn.
🙈


Helaas lukte het niet meer om de vlaggetjes
te blocken, maar ik denk dat ze door hun eigen
gewicht vanzelf nog mooier zullen gaan hangen.




De vlaggetjes zijn gehaakt met Scheepjes
Maxi Sweet Treat en Maxi Sugar Rush op naald 2.

In het licht hieronder komen ze eigenlijk
nog beter uit (zag ik achteraf).


Toen ik het garen bestelde, kon ik nergens
de 'juiste' kleuren bestellen.

Ik koos daarom kleuren die het meeste overeen kwamen
met de chakra kleuren. 


Waar de kleur niet helemaal klopt, heb ik gewoon wat
extra liefde ingehaakt!
💕
 

Het patroon is van Nerissa Muijs (Miss Neriss) en 
is te vinden in Yarn 9 van Scheepjes.


Ik hoop dat de jarige job er blij mee is!

Lieve groetjes,

Sandra






15 opmerkingen:

  1. Amaai! Dit is een super tof cadeau. Net mooi dat de vlaggetjes niet geblockd zijn. Knap gemaakt alweer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke vrolijke vlaggenlijn. Die franjes mochten niet ontbreken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige vlaggen. Mooie kleuren en leuke patroontjes. Ik vind ze werkelijk enig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, dat hoef je niet te hopen .. dat weet ik wel zeker!
    Grote grutten, wat een klus al die franjes... ik neem m'n petje af voor zoveel geduld gecombineerd met doorzettingsvermogen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi! Ik was al aan het denken waar die franje voor zou zijn, dit had ik niet bedacht :-) Prachtig cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi cadeau Sandra, heel bijzonder. Heb je dit cadeau zelf bedacht??
    Dan is het extra speciaal, toch??
    Liefs Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zelf bedacht dat dit écht iets voor haar zou zijn en dat klopte; de vlaggenlijn is al met veel plezier in gebruik genomen. Het patroon is natuurlijk niet van mij 😉😘

      Verwijderen
  7. Prachtig 😍 7 symbolen, 13 kleuren, maar zit er ook symboliek achter de 1001 franjes? Of moet ik toch echt dit nummer van Yarn kopen om daar meer over te lezen? 🙃😘

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk het niet... Het is een tik van mij om zoiets uit te rekenen; 13 vlaggetjes à 77 steken en in elke steek een draadje = (toevallig, denk ik) 1.001
      Wel mooi hè? 😉🧘🏼‍♀️

      Verwijderen
  8. Echt supermooi gedaan! Prachtige kleuren.
    Groetjes,
    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, ik vond het al prachtig op je instagram maar hij blijkt nóg mooier nu ik de chakra's zie. Wat een prachtig cadeau om te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief cadeau. Ik zou ook wel iemand hier gelukkig mee kunnen maken maar 1001 draadjes afhechten, oef daar zie ik wel tegenop.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superlief cadeau, die zal zeker en vast heel tevreden geweest zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.