dinsdag 22 oktober 2019

BB-8 | Tadaa!

Altijd leuk; een goed gratis haakpatroon!
Al is het onderwerp deze keer bijzonder;
niet iedereen zal BB-8 kennen...
😀

Voordat ik verder ga, eerst een foto.
De naam 'BB-8' zegt misschien niets, maar
als je hem ziet, gaat er misschien toch een belletje
rinkelen (of een bleepje bliepen).


BB-8 is de vrolijke robot uit Star Wars, die
voor het eerst verscheen in 'The Force Awakens'.


Ahum... echte Star Wars fans zullen mij misschien
verbeteren; geen 'robot' maar - om precies te zijn -
een 'Astromech droid'.

Manlief is Star Wars fan (en ik vind het
ook niet erg om naar te kijken).

Toen ik dit gratis patroon liet zien, was hij
meteen verkocht; die moet dit jaar 
in de kerstboom komen!


Ik had genoeg restjes katoen in de juiste
kleuren en het werk was (redelijk) snel 'gebiept'.

Dus deze vreemde eend eh... droid hangt dit jaar in de kerstboom!


Het patroon van 'Super Cute Design' vind je hier.

Voor de kritische fans;
ik vulde het hoofdje van BB-8 wat te stevig op.
Het is beter iets minder vulling te gebruiken en het hoofdje
aan de onderkant wat platter tegen de romp aan
te bevestigen. Op die manier lijkt hij nog wat meer
op de 'echte' BB.

May the Force be with you!

Lieve groetjes,

Sandra





Meer poppenverhalen lezen?
Kijk dan ook eens bij:


Corina
Ria,
Rita en 





10 opmerkingen:

  1. hij is leuk !!!! al ken ik hem niet ben geen starwars fan ha ha ha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had al snel door dat het de Star Wars robot betrof hoewel ik hem al heel lang niet gezien had. Nu sla ik natuurlijk door maar hoe leuk zou een volledige Star Wars boom zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Angstvallig klik ik hem zo weg, voordat ik een hele Star Warsboom nag maken, want ik heb hier een Star Warsfan die ook nog eens een enorme Kerstfan is. Maar eerlijk is eerlijk, hij is erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha dank je voor de uitleg want anders had ik gedacht dat je de kerstballen van Arne en Carlos niet helemaal begrepen had. Hier geen Star Warsfans zoals je wel zult begrijpen. Maar door zijn kleurtjes vind ik hem wel heel kersterig. Leuk projectje.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kerstboomversiering voor een Star Warsfan. Hij is ook leuk als sleutelhanger. Bedankt voor de uitleg en de tips. Ik ga hem zeker ook eens maken voor de Star Wars fans in mijn familie.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik dacht even dat het een gelukspoppetje was! Ik ben dan ook helemaal niet bekent met Star Wars..... XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk poppetje. Ik zal vragen of mijn schoonzoon hem leuk vindt. Dan haak ik m voor hem.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook hier geen fan, maar ik verwacht dat er genoeg fans van Star Wars zijn :) Leuk, al ben ik wel benieuwd wat de muizenneefjes er van zullen vinden. Een robot in de boom ;)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.