dinsdag 8 oktober 2019

Ik zie iets over het hoofd...

Ahum, een beetje een flauwe titel voor deze
blogpost, maar ik kon het niet laten.

Aangezien het in elkaar zetten van amigurumi
nou niet mijn favoriete deel van het werk is,
is een beetje meligheid onmisbaar.
😜

Wat niet onmisbaar is, is het hoofdje van
dit manneke, maar ik laat hem toch alvast zien:


OK... Nu even mijn hoofd erbij houden
en doorbijten; dit manneke moet eind van deze
week echt af, want het is een cadeautje voor
een kersverse oma!

Ik heb wel even getwijfeld toen ik de knoopjes
aan het tuinbroekje naaide. Ze zitten héél
goed vast, maar nu is hij natuurlijk niet
meer 100% baby-proof...

Nou ja, ik breek er mijn hoofd niet meer over
(yep, ik ben héél flauw vandaag).
Hij is natuurlijk in eerste instantie
ook voor oma en ik geef haar de waarschuwing
zeker mee. 

Lieve groetjes,

Sandra



Meer poppenverhalen lezen?
Kijk dan ook eens bij:


Corina
Ria,
Rita en 





12 opmerkingen:

  1. Ja, dat in elkaar zetten... Je zou er een punthoofd van krijgen haha. Maar dat ie leuk gaat worden kun je nu al zien. Daar zal de trotse oma blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik vind het wel een leuke woordspeling! En 't komt vast goed...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I don't like this part of making dolls and toys :) but it looks like your Mice-Boys are going to have a new wooly friend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. soms kun je hoofd idd wel breken hoe het een en anderr in elkaar gezet moet worden. En lijkt ie dan goed op wat het worden moet en hoe jij het in je hoofd hebt. Komt wel goed denk ik , geweldig mooie tas ook in het vorige blogje die had ik even gemist.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog even en je kunt het met geheven hoofd geven, dan is het zeker geen afgezaagd cadeautje. Kop op, maak het even af, het is de hoofdzaak dat oma het mooi vindt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben nu toch wel reuze benieuwd hoe dat hoofdje eruit ziet.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben wel erg benieuwd naar dat hoofdje nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ;) Ik ben ook ZO geen fan van amigurimi in elkaar zetten (en het haken eigenlijk ook niet, krijg ik veel te veel last van dat 'gepruts'...). Maar het resultaat is altijd zo schattig! Ik ben benieuwd of dit nu een muis, olifant of ander grijzig schatje wordt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier net hetzelfde. Haken geen probleem tot ik ze in elkaar moet naaien en dan heb ik net dat excuus gevonden om het juist niet te doen.
    Wat gaat het worden of het is nog een verrassing zeker? Deugniet!i
    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit wordt echt wel een prachtamigurimi. Maar hier is het ook zo, ik haat in elkaar zetten en probeer dit dan ook zoveel mogelijk te vermijden of kies patronen uit waar het niet bij moet. Dikwijls verander ik het patroon dat het toch in 1 keer kan gemaakt worden zoveel mogelijk. Benieuwd wat het wordt!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.