vrijdag 25 oktober 2019

Mira Mandala | Tadaa!

Met trots presenteer ik mijn 'Mira Mandala',
gehaakt volgens het kersverse (vandaag uitgekomen) 
patroon van Lilla Björn Crochet!


Het testen van dit patroon was deze keer
een haastklus; afgelopen zaterdag startte ik pas met haken.


Maarrrr... met deze mandala was dat geen
straf; wat een heerlijk, meditatief werkje!

Natuurlijk; het is geen tome- en gedachteloos project, 
zeker niet als je mag testen, maar het is echt kicken als je elke
ronde perfect uitkomt en je mandala ziet groeien!

Hebben jullie trouwens gezien hoe mooi mijn nog steeds
bloeiende Oxalis past bij de kleuren die ik heb gebruikt?

Toeval bestaat niet 
😊


Op mijn Ravelry pagina vind je wat meer
details, maar helaas weet ik niet precies
welk garen (katoen) ik heb gebruikt;
het waren allemaal restjes.

Zou je deze mandala ook willen haken, maar
lijkt het je erg moeilijk? Geef het echt een kans;
het patroon is heel duidelijk en heeft ook een 
uitgebreide instructie met foto's!

Heb een heerlijk weekend!

Lieve groetjes,

Sandra







13 opmerkingen:

  1. Het is dan ook een ontzettend mooi haakwerk! Complimenten hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw dat is snel!! Prachtig gehaakt, ik vind de kleuren ook heel mooi gekozen én wat een leuk en dankbaar plantje. Groetjes en een fijn weekend, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat is dit een prachtige mandala! Je hebt precies een goede kleur-volgorde gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zeg! Mooie kleuren ook. Wat ga je er nu van maken?
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig! Wat een mooie ontwerpen steeds! Ik haak ook met zoveel plezier aan de Rozeta :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knap en heel mooie kleuren keuze!
    Fijne groetjes, Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alweer een mooie creatie. Super goed gelukt.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige mandala en met de bloem erbij is het helemaal speciaal. Knap dat je dit in zo weinig tijd hebt gemaakt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie restjes heb je in huis en perfect bij elkaar gezocht. Jij blij met je mandala en Lilla omdat haar patroon "goedgekeurd" is. Deze krijgt vast een mooi plekje samen met de Oxalis.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is prachtig en werkelijkooi van kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  11. it is pretty! I love all those greens - it looks so energetic!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O, wat is dit mooi. Prachtige kleuren en een schitterend patroon.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.