vrijdag 17 juli 2020

Fade to Light Jacket | Tadaa!!

Yeah! Vandaag heeft Tatsiana van Lilla Björn Crochet 
de aankondiging gedaan van de Make-a-Long (MAL)
van de 'Fade to Light Jacket'!

De MAL start op 7 augustus a.s. en het patroon
zal in delen gratis op het blog van Lilla Björn Crochet
verschijnen.

Een printvriendelijke en reclamevrije versie zal tegen
een gereduceerde prijs op Ravelry komen te staan.

Ik mocht het patroon testen kan jullie eindelijk
mijn versie laten zien:


Het jasje/vestje is van boven naar beneden
gehaakt en heeft raglan mouwen. 


De pasvorm is heel erg goed en ook makkelijk zelf aan te passen.

Nou kun je zeggen 'Sandra heeft makkelijk praten,
ze heeft al zoveel kledingstukken gehaakt!'
En dat klopt. Ik merk dat ik steeds meer
handigheid krijg.

Maar... Nu is het patroon gratis én krijg je 
stap voor stap instructies via de MAL.

Dus... als je al eerder twijfelde, is dit misschien
hét moment om de sprong naar een mooi,
zelf gehaakt kledingstuk te maken!

Oh ja. De details van mijn versie vind je 
op mijn Ravelry pagina!

Heb een heerlijk weekend!

Lieve groetjes,

Sandra












14 opmerkingen:

  1. Wauw weer! Dat is echt een prachtig vest! Het zit je als gegoten en staat je fantastisch.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi en het verloop vd kleur op de rug en mouwen zo goed en mooi knap gedaan en hij staat je heel erg goed ,ook een fijn weekend voor jou en je man en guinness
    Gr j.s

    BeantwoordenVerwijderen
  3. absolutely amazing! pattern is very nice, but I love colors you have chosen - gorgeous!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi! Staat je echt heel goed, ik ga kijken op je ravelry pagina,
    Fijne groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige jacket. 2 vraagjes : ik vind je niet op Ravelry en voor maat L is het me niet 100%duidelijk hoeveel bollen garen ik hiervoor nodig heb van merino soft ( er staan 2 getallen bij L. Fijne zondag !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb ondertussen mijn 2 antwoorden gevonden 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb al veel moois bij je gezien, maar dit spant de kroon. Wat een mooie kleuren en wat een goed patroon. En het staat je echt heel goed. Ik houd van haken, maar zo’n jasje is me teveel van het goede.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, dat is weer een mooi gehaakt kledingstuk zeg! Bedankt voor de tip van deze gratis MAL, ik ga er eens naar kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je bent een echte Lilla Björn fan hè. Ik zag zelfs een foto van jou op haar website. Dit is ook weer zo'n mooi patroon. Hoe lang doe jij er nou over om zo'n vest te haken?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig! Vind haar creaties ook allemaal toppie! Staat jou trouwens super goed Sandra!
    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super zijn haar ontwerpen, ook dit vest is weer heel mooi en staat je geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.